מרתון ציור אנשים ! People Sketching Marathon


אתם כבר לא חדשים בתחום הציור, אך מרגישים שבציור אנשים אתם חסרי בטחון? רוצים להוסיף חיים ואופי לדמויות שלכם? המיני קורס הזה בשבילכם!

מה?

מיני קורס שמוקדש לציור אנשים.

4 מפגשים שבועיים,  3 שעות כל מפגש.

מיועד לבעלי רקע ברישום, שרוצים להתעמק, להעז, לצאת מהאזור הנוחות, להתנסות ברישום האנשים מהתבוננות בסביבה אורבנית, להרחיב את ארסנל הכלים האמנותיים, ובעיקר – להנות מחוויית סקצ'ינג כיפית וחד פעמית!

מתאים במיוחד למאיירים ולבעלי רקע ברישום, שרוצים לפתח כיוון חופשי ואישי יותר.

מתי?

בימי חמישי בין 16:00 ל19:00, פעם בשבוע.      7/7    28/7    21/7   14/7

איפה?

השיעורים יתקיימו בסטודיו שלי ביפו, רח' דוד רזיאל 6, וברחבי תל אביב-יפו.

נושאי המפגשים:

ציור אנשים היא אולי אחת המשימות הקשות ביותר עבור האמן אך גם המרתקת והמהנה ביותר. לצייר אנשים שזזים ומתקשרים זה עוד יותר מאתגר. אבל תחושת הסיפוק כשמתגברים על האתגר היא כל כך טובה - שום דבר לא נראה קשה אחרי שהצלחת ללכוד זוג רוקד או ילדים משחקים כדורגל!

זה לא משנה אם אתה רשם מתחיל או מנוסה, לכולנו יש אויב משותף - הפחד שלנו! זה יכול להיות פחד מדף לבן, פחד לטעות, פחד לקלקל את הציור היפה שלנו, פחד לצייר לא דומה וכן הלאה... נדבר על הפחדים שלנו וננסה להבין מה מונע מאיתנו להיות חופשיים ורצוניים תנסה לפרק אותם! נזכיר לעצמנו את חדוות הציור שהרגשנו כשהיינו ילדים!

סדנה זו עוסקת ברישום אנשים בפעולה, אך לא בגישה האקדמית המסורתית. לא נתעמק באנטומיה פלסטית ובמדידת פרופורציות, מה שטוב לדעת, אבל זה לא הולך להיות הנושא שלנו.

נצייר כמה שיותר אנשים, ננסה גישות שונות, הכל מהתבוננות ישירה. נקדיש מפגש נפרד לנושא הפורטרט, ומפגש אחר לנושא הגוף בתנועה. במפגשים הבאים נצא למחרבים העירוניים הומי אנשים ונספר סיפורים שבמרכזם יהיו אנשים בפעולה, תוך כדי תפיסת תנוע ומרחב, ללא פחד ועם המון הנאה!

כמה?

עלות הקורס (בהרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל) – 600 ₪

עלות של מפגש בודד (על בסיס מקום פנוי) – 160 ₪

להרשמה


קצת עלי

שמי מרינה גרצ'אניק, אני בוגרת מכללה לאמנות במינסק, ביילורוסיה. מאיירת, אמנית, עוסקת ברישום אורבני, מלמדת סדנאות סקצ'ינג בארץ ובעולם, בעלת סטודיו לאמנות ביפו.

עבדתי הרבה שנים בתור מעצבת גרפית, אך התשוקה האמיתית שלי תמיד הייתה לצייר סיפורים.

ציירתי תמיד – פחות או יותר, תלוי בתקופות השונות בחיי. בתקופה מסוימת לא היה לי זמן ל"אמנות" ידנית. מצאתי בבית מחברת רישום ודחפתי אותה לתיק שלי, החלטתי שאני אצייר בלי לפנות לזה זמן. לאט לאט סיימתי מחברת ועוד מחברת. רישום בסקצ'בוק הפך להיות חלק אינטגראלי ממני, מהדרך שלי לחוות את היום יום שלי. 

לפני יותר מ10 שנים הוזמנתי על ידי המייסד של ארגון Urban Sketchers  העולמי להיות אחד מ100 כתבים מכל העולם בבלוג שלו. היום אני אחד החברים המשפיעים בארגון, מדריכה סדנאות סקצ'ינג בכנסים בינלאומיים ולוקחת חלק בפעילות של הקהילה העולמית. לפני 10 שנים הקמתי את הסניף המקומי של USk  בתל אביב, מאז אני יוזמת יציאות שרבוט פתוחות לקהל הרחב כל חודש, בהם אנחנו נפגשים כל פעם במקום שונה בתל אביב כדי לצייר ביחד, אצרתי מספר תערוכות קבוצתיות, ועוד פעילויות. 

רישום מהתבוננות – הוא אחד התשוקות שלי ונמצא היום במרכז העיסוק שלי. כשאני מטיילת, הסקצ'בוק שלי בא איתי. אך התמצית האמיתית של רישום האורבני עבורי זה למצוא סיפורים בשגרה היום יומית, ולשלב את הרישום מהתבוננות עם המשימות רגילות, החיים עצמם. סקצ'בוק ועפרון - זה כל מה שצריך כדי לצאת למסע כל יום. לרשום מהתבוננות זה קודם כל לראות, אז פתחו את העיניים חזק ותתחילו לצייר!

אשמח לחלוק איתכם את התשוקה שלי – בואו לצייר איתי!

מוזמנים ליצור איתי קשר,

שלכם,

מרינה


מידע על יציאות שרבוט קבוצתיות

מידע על סדנאות נוספות

Comments

  1. Portrait Bilder zeichnen lassen , Bild zeichnen lassen, Portrait malen lassen und Portrait malen lassen,100 handgezeichnet! ,Premium Qualität kostenloser Versand! ,Über 10000 Kunden Familiesportrait Portrait zeichen lassen

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Findings from the Flea Market

About Me

MG Swap Sketching Experience